Szexi sztárcsomagolás

Az Év Webshopja verseny első beharangozó állomásának igen harsogó, ámbár hatásos rendezvényén vehettünk rész: hazánk ismert sztár hölgyei, és sztárjai tették próbára magukat , ki milyen sietősen tud dobozolni. A versenyen a férfi csapat mutatkozott gyorsabbnak: Rippel Feri, Bárdosi Sanyi, Kefír, Popper Péter kezei alatt villámgyorsan készültek a „kézbesítésre” váró csomagok.

Tovább

Partnerprogramok és e-kereskedelmi marketing

Minél jobban digitalizálódott a világ, annál jobban áttolódott a marketing az online felületekre. Különböző online marketing stratégiák jelentek meg, és több különböző marketingforma alakult ki. Ezek közül az egyik az affiliate marketing, amelyet magyarul partnerprogramnak, partnermarketingnek is neveznek.

Tovább

A lábujjbirkózás, mint sportág

A furcsa sportok között találkozhatunk a mezítlábas lábujjbirkózás fogalmával is. A sport megalakulása több, mint 40 évvel ezelőttre datálható, de a népszerűségét csak a 90-es évek végére érte el. A játék manapság egyre felkapottabb és nem csak az angolok körében.

Tovább

Hogyan kerüljük el a munkahelyi stresszt?

Minden munkahelyen vannak stresszes napok, még akkor is ha teljes szíveddel szereted azt amit csinálsz. Azonban nagyon fontos, hogy tudjuk kezelni a munkahleyi stresszt, hiszen ellenkező esetben az egészségünkre tud menni a sok idegeskedés.

Tovább

Miért szeretik a gyerekek annyira a karácsonyt?

Sok szülő azért izgatott a karácsony időszakában, mert rengeteg feladat hárul rájuk ebben az időszakban.

Tovább

Black Friday

Sokan ellenőrzik az árakat vásárlás előtt.

Tovább

Dresszkód férfiaknak. Fókuszban az ingek

A férfiak nagy része nem is visel inget a mindennapokban, de nem is szeretik túlzottan ezt a ruhadarabot, főleg, ha nem egy kényelmes, minőségi darabot választottak.

Tovább

Élményt kérünk karácsonyra zokni és hajszárító helyett

Mit fogunk adni és mit szeretnénk kapni? Hogyan és kikkel töltjük a karácsonyt, mit szeretnénk valójában az ünnepek alatt csinálni? A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, 2000 magyar internetező karácsonyi terveit vizsgáló kutatásából arra is fény derül, hogy egyre többször kerül élményt adó program a fa alá tárgyi ajándék helyett.

Tovább